نقض قوانین در طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی داخلی دکوراسیون در سبک های متفاوت

طراحی داخلی یک مکان در حیطه مهمترین فاکتورهای مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است، در اینجا قصد داریم راجع به تفاوت میان سبک‌های طراحی داخلی و نو اجرای آنها در مکان‌های متعدد صحبت کنیم، تا بتوانید با آگاهی از نکات ارائه شده بهترین طراحی دکوراسیون داخلی را برگیزده و به مرحله اجرا درآورید.

طراحی دکوراسیون داخلی در سبک‌های متعدد

انواع سبک‌های طراحی داخلی به شرح زیر می‌باشد:

  1. طراحی داخلی به سبک ایرانی (معرف شکوه و معماری ایرانی)
  2. سبک طراحی داخلی مینیمالیسم (سبکی ساده و در عین حال شیک)
  3. طراحی داخلی به سبک کلاسیک (استفاده از گل و گیاه و کالاهای منبت کاری شده و تصاویر افسانه‌ای که مختص تاریخ کشور ما می‌باشد.)
  4. طراحی داخلی به سبک روستیک (این سبک فضای طبیعت باز را به درون خانه دعوت می‌کند، از این سبک طراحی داخلی بیشتر در خانه‌های روستایی و کوهستانی استفاده می‌شود چرا که ظاهری تقریباً زمخت و کلی دارد.)
  5. طراحی داخلی کلاسیک با تفسیری جدید ( در این سبک از قوائد سبک کلاسیک در قالبی مدرن پیروی شده، در واقع این سبک از طراحی داخلی دریچه‌ای ست میان تلفیق سبک قدیم و مدرن).
  6. سبک طراحی داخلی ماوریک (سبکی بدون قوانین از پیش تعیین شده که در قالبی مدرن به مرحله اجرا در می‌آید، در این سبک از طراحی داخلی تضاد رنگ به وضوح دیده می‌شود و از مشخصات بارز آن بشمار می‌آید).
  7. طراحی داخلی به سبک ژاپنی (قالبی مربعی شکل و بی نهایت ساده دارد، استفاده از گیاهان برای تزیین دکوراسیون داخلی نیز از مشخصات بارز این سبک محسوب می‌شود.)

این موارد گوشه‌ای از سبک‌های طراحی دکوراسیون داخلی ست که برای شما شرح داده شد، در ادامه بخشی دیگر از مقاله را به تشریح تعدادی دیگر از سبک‌های موجود اختاص خواهیم دارد.

طراحی داخلی مطب پزشکان

نوع طراحی داخلی بکار رفته در مطب پزشکان از مهمترین عواملی ست که آرامش ذهنی بیماران را به دنبال دارد. مطب پزشکان از اماکنی ست که گاها بخش زیادی از زمان بیمار در آنجا می‌گذرد بنابراین استفاده از رنگ و طراحی داخلی مناسب برای آن تأثیر بسزایی در روحیه بیماران شما دارد، این روزها رقابت میان پزشکان به حداکثر خود رسیده است بنابراین با انجام یک طراحی داخلی خلاقانه برای مطب خود می‌توانید یکی از فاکتورهای مهم این رقابت را پشت سر بگذارید، البته ناگفته نماند که ایجاد محیطی شاد در مطب می‌تواند بر روحیه خود شما و همچنین کارمندانتان تأثیر بسزایی داشته باشد. استفاده از کاربرد روانشناسی رنگ را نیز فراموش نکنید. در ارتباط با میزان بودجه نیز نگران نباشید چون شرکت طراحی داخلی …. شما را از صفر تا صد مرحله طراحی و اجرا همراهی خواهد کرد.

دکوراسیون داخلی اداری و تأثیر مستقیم آن بر مراجعه کننده

نوع طراحی داخلی اداری بر تجارت شما بسیار مؤثر است، طراحی داخلی محیط شرکت شما باید به صورتی باشد که احساس خوبی را در افراد به وجود آورد و موجب کسل شدن آنها نشود. انتخاب نوع طراحی داخلی بر میزان بازدهی کسبو کار شما نیز تأثیر مستقیم دارد چرا که استفاده از رنگ‌های شاد می‌تواند روحیه کارمندان شما را با نشاط نگاه دارد.

بعد از خانه، بیشترین زمان خود را در اداره یا شرکتی که در آن کار می‌کنیم می‌گذرانیم، آیا میدانید که موفق‌ترین شرکت‌ها و ادارات از دکوراسیونی بهره می‌گیرند که سادگی و راحتی سبک دکوراسیون داخلی منزل را داشته باشد؟!! (البته در قالبی تجاری). برای تشخیص میزان تأثیر طراحی داخلی می‌توانید خود را بجای شخصی قرار دهید که برای اولین مرتبه وارد شرکت شما می‌شود، ممکن است سبک طراحی برای شما عادی شود و جذابیت‌های آن به چشم نیاید اما با قرار دادن خود به جای مراجعه کننده می‌توانید از میزان اثرگذاری آن مطمئن شوید.

طراحی داخلی در کیش

انجام امور طراحی داخلی خود در کیش را به ما بسپارید، این شهر مملو از جاذبه‌های مدرن و دیدنی ست بنابراین اگر قصد خرید مغازه یا فروشگاه در این منطقه را دارید باید از سبک مدرن برای طراحی داخلی مغازه خود بهره بگیرید. از دیگر فاکتورهای مهم نیز طراحی ویترین مغازه می‌باشد که تأثیر زیادی بر مشتریان شما خواهد داشت و گاها بیشترین تأثیر را بر مشتری می‌گذارد.

فروشگاه‌های موجود در منطقه کیش نیز اکثراً دارای بهترین طراحی‌های مدرن روز هستند و این یک مزیت رقابتی بین آنها محسوب می‌شود.

دکوراسیون داخلی منزل

انجام امور طراحی داخلی منزل خود را به ما بسپارید، راه‌های ارتباطی موجود روی سایت راهنمای شما در خصوص سوالاتی ست که ذهنتان را به خود مشغول کرده است، انتخاب بهترین شرکت طراحی داخلی از مهمترین نکاتی ست که باید مورد توجه قرار دهید. کار بازسازی ساختمان نیز توسط متخصصین شرکت انجام خواهد شد اما این بازسازی صرفاً به معنای تغییر نوع دکوراسیون منزل شما می‌باشد بطوریکه با سلایق و روحیات شما تطابق بیشتری پیدا کند.

ناگفته نماند که اولین مبحثی که هنگام انجام دکوراسیون داخلی باید مد نظر قرار دهید این است که به نحوه استفاده از فضای داخلی دقت کافی داشته باشید و نگذارید فضاها بدون استفاده رها شوند. (بخصوص در مناطقی با مساحت‌های کم و محدود).

همانطور که پیشتر گفتیم در اینجا از دیگر سبک‌های طراحی داخلی و مشخصات آنها صحبت خواهیم کرد:

  1. طراحی داخلی به سبک مراکشی (عناصر اصلی به آر رفته در این سبک شامل اقلام فلزی، ظرف‌های سنگی، فرشکف پوش سفالی و مبلمان هایی منبت کاری شده می‌باشد، و رنگ‌های اصلی این سبک آبی فیروزه‌ای، سبز، کبود و سفید است. البته ناگفته نماند که افراد دارای خصوصیات شخصیتی خاص این سبک را می‌پسندند.)
  2. طراحی داخلی به سبک مصر (این سبک نیز بسیار قیدیم ست و بیشتر می‌توان برای دکوراسیون داخلی رستوران‌ها و اماکن خاص از آن بهره گرفت.)
  3. سبک هندی دکوراسیون داخلی (استفاده از رنگ‌های جیغ و شاد از بارزترین صفات این سبک محسوب می‌شود، حک نقش و تصاویر فیل نیز برای هندوها به معنای افزونی ثروت است.)
  4. سبک رومی باستان (استفاده از مجسمه و نقاشی‌های دیواری در اجرای این سبک مرسوم است، به طور کل سبک قدیمی از طراحی‌ها بشمار می اید.)
  5. سبک یونانی (بهره گیری از سبک معماری هندسی از مشخصات بارز آن است، استفاده از آهک و مرمر سفید نیز جزو موارد مهم این سبک محسوب می‌شود. استفاده از رنگ سفید و آبی و نور طبیعی فراوان نیز جزء دیگری از فاکتورهای مهم این سبک است.)

دکوراسیون داخلی مغازه و نوع کاربری

سبک دکوراسیون اجرایی در یک مغازه یا مکان رابطه مستقیمی با نوع کاربری آن دارد، به‌عنوان مثال طراحی داخلی رستوران  با نوع طراحی داخلی طلا فروشیبسیار متفاوت است و این تفاوت فقط توسط افراد متخصص به‌طور حرفه‌ای به مرحله اجرا در می‌آیند.

طراحی داخلی ویلا و منازل شما

انجام امور طراحی داخلی در شیراز نیز جزو حیطه خدماتی شرکت ما قرار دارد بطوریکه با یک تماس تلفنی در اسرع وقت می‌توانید اقدام به انتخاب طرح اولیه خود نمایید. البته استفاده از سبک طراحی داخلی کلاسیک نیز بسیار مورد توجه مردم اهالی شیراز قرار گرفته است بطوریکه می‌توان از تصاویر آثار تاریخی در همه ابعاد و کاربری‌های دکوراسیون بهره گرفت و شاهد نتایج مثبت آن نیز خواهید  بود.

طراحی داخلی ویلا نیز پذیرفته می‌شود، این حیطه از طراحی همه بخش‌ها بخصوص طراحی فضای باز، باغ، استخر و نمای آن را شامل می‌شود، که با استفاده از متخصصین شرکت ما می‌توانید از برترین سبک‌های مدرن روز دنیا در طراحی ویلاهای خود بهره بگیرید و محیطی امن و ساکت را جهت آرامش و استراحت خانواده‌ها مهیا سازید.

طراحی داخلی در اهواز

امور طراحی دکوراسیون داخلی در شهر اهواز نیز پذیرفته می‌شود و در همه روزهای هفته آماده ارائه خدمات به همشهریان اهوازی خود می‌باشیم. این منطقه از کشور دارای آب و هوای خاصی ست که هنگام انتخاب رنگ باید مورد توجه قرار دهید چون به‌طور معمول در هر منطقه آب و هوایی از رنگ‌های خاصی جهت طراحی محیط و اماکن بهره می‌گیرند.

نقض قوانین در طراحی دکوراسیون داخلی

بدانید که همیشه نیاز نیست از قوانین و چهارچوب مشخص شده برای معماری پیروی کنید چراکه گاهی نقض همین قوانین ایده‌ها و خلاقیت‌های فراوانی را متولد می‌کند. گاهی لازم است که فقط خودتان باشید و هرآنچه فکر می‌کنید را به مرحله اجرا در آورید، البته بدانید که این سبک نیز نیاز به همراهی یک متخصص دارد با این تفاوت که خروجی آن نمایی کامل از سلایق و روحیات شما خواهد بود.

از نظر بودجه اختصاص یافته نیز نگران نباشید چرا که می‌توانید با مشورت با کارشناسان متخصص ما بهترین طراحی‌ها را به مرحله اجرا درآورید و از زیبایی و جذابیت آن لذت ببرید.

پیشنهاداتی برای طراحی

  1. از رنگ‌های شاد برای دکوراسیون منازل و دفاتر خود استفاده کنید.
  2. ترکیب سبک مدرن و سنتی جلوه خاصی را به فضا می‌بخشد.
  3. هنگام خرید زیاد سختگیر نباشید چرا که ایجاد تضاد یکی از قدرتمندترین و خلاقانه‌ترین مباحث طرراحی دکوراسیون داخلی بشمار می‌آید.
  4. رنگ درها و چهارچوب در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار مهم است پس تا می‌توانید از رنگ‌های شاد و تند در این بخش‌ها استفاده کنید.

طراحی داخلی بنابر سلیقه شما

آپارتمان مدرن همیشه به معنای دکوراسیونی سرد با رنگ‌های سفید و خاکستری نیست، اما استفاده از این رنگ‌ها نیز به سبکی خاص می‌تواند محیطی گرم و صمیمی را برای خانواده شما به وجود آورد. استفاده از رنگ‌های سرد در همه بخش‌های خانه مجاز می‌باشد و شما از این نظر محدودیتی نخواهید داشت.

مواردی هستند که می‌توانند محیط خانه شما را کاملاً گرم وصمیمی جلوه دهند؛ این موارد عبارتند از:

  1. استفاده از چوب در همه بخش‌های منزل بخصوص میزها و صندلی‌ها
  2. نورپردازی به طوری که زیاد به چشم نیاید و کاملاً در طراحی محو شده باشد. (از هیچ آویزی برای تقویت این مورد استفاده نکنید چر که قوانین سبک را به هم خواهد زد و جلو خوبی به محیط نمی‌دهد.)

استفاده از رنگ قرمز در طراحی داخلی

این رنگ تداعی کننده حس‌هایی چون نشاط، قدرت، هیجان و رشادت می‌باشد که استفاده از آن می‌تواند تأثیر مستقیم و جالبی بر روحیات افراد در حال تردد داشته باشد. رنگ قرمز موجب افزایش ضربان قلب و میزان انرژی فرد می‌شود که این عکس العمل در نتیجه واکنش شدید بدن نسبت به آن صورت می‌گیرد.

استفاده از رنگ قرمز برای تغییر روحیه افراد خانواده توصیه می‌شود، بهترین مکان بهره گیری از آن نیز اتاق بازی کودکان است که می‌تواند موجب افزایش انرژی آنان شود.

رنگ اتاق خواب

برای طراحی داخلی اتاق خواب حتماً از رنگ‌های آرامش بخش استفاده کنید تا موجب اختلال در خواب شما و کودکانتان نشود. استفاده از لامپ هایی با رنگ آرام و ملایم نیز میتواند گزینه مناسبی برای طراحی اتاق خواب کودکانتان باشد.

رنگ زرد و کاربرد آن در طراحی داخلی

رنگ زرو نشانه خوشحالی ست و جزو رنگ‌های شاد بشمار می‌آید، این رنگ می‌تواند حس شادی و خرسندی را در وجود افراد برانگیزد. طبق نتیجه تحقیق دانشمندان استفاده از این رنگ در اتاق کودکان موجب افزایش خلاقیت آنان می‌گردد البته ناگفته نماند که ترکیب‌های مشخصی از این رنگ هستند که موجب تداعی حس‌هایی چون ترس، نگرانی و اضطراب در افراد می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *